torsdag 10 maj 2012

Varmaste dagen

Idag har till och med jag badat!! Då är det varmt ska jag säga. Vi har verkligen njutit och tagit till vara på denna nästsista semesterdag. En vecka går för himla fort...
Sötisar redo för ny dag i solen
Pingis med kompisar
Elise var inte så sugen på att vara vid poolen denna förmiddag, så jag tog henne på en promenad i hamnen med vagnen. Jag passade på att köpa lite presenter till vårt nästa födelsedagsbarn, Elma. Hon har tidigare under veckan kollat ut lite fint som hon önskar sig.
Mysiga hamnen
Shopping med mamman
Alltså, hur gott är det inte med färskpressade apelsiner! Jag och Pise stannade till på denna mysiga strandbar för ett glas.
Speciellt gott med apelsiner här. De man köper hemma smakar oftast inte lika mycket tycker jag.
Vitaminkick
Färsk frukt är dagens efterrätt på lunchen

Älskar den här utsikten (från vår balkong)

Elma har längtat så efter att få rida.


Emmy också!
Barnen fick bestämma vart vi skulle äta middag ikväll och det blev kinamat! Mycket gott!! Vårrullar till alla, samt lite annat gott som gigantiska räkor och superstark kyckling. Lite chicken nuggets också :)
Pise var en riktig spelevink under hela middagen...
Hon (som aldrig haft napp) testade Emmys och såg för himla kul ut :)

Storebror&Lillasyster
Jag och Edwin gick en sväng efter middagen och kollade i butiker. Shoppade så mycket som en burk oliver. Eddeman köpte sig en ny keps och tröja.
Mysigt med lite Edwin-tid! Bara han och jag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar