söndag 21 oktober 2012

Helgpics

Hoppas din helg varit bra!
Det har verkligen min.
Köpte en bunt vackra rosor. 
Det förhöjer ju helgkänslan med fina blommor. 39:- är det värt flera gånger.

Mysmiddag med min älskling. 
Sedan trevligt fredagshäng med bästa Tomas & Christin.

 SOOOL!
Har vi inte sett till på flera veckor. Underbart med ljus. 
Men... Inte tror vi väl att mina fönster skulle behöva putsas?!
 Lite hemmaspa på lördagmorgonen.
 Spontanmiddag med kära grannar. Pudas/Kyrö hade gjort värsta goda älgsteken och hasselbackare. Emanuel lagade en höstig kött-och svampgryta. Jag gjorde rödbetor, morötter och palsternacka i ugn med smulad chèvre och honung. Alltsammans Mumsfillibabba :)

 En trevlig afton med världens bästa grannar.

Sötstrumpan Nelly.

 Idag: Mysig söndagslunch hemma hos Nirina & Elise med Therese, Cilla och Bosse.
Elise A i fixartagen.

Alltså hur go kan man va!!

Tittut!

Gokillen Bosse, som blev min finaste födelsedagsöverraskning förra året. Bosse Bäcklund föddes nämligen den 26 november, på kvällen innan min födelsedag, så på morgonen den 27 fick jag ett lyckligt sms att lilleman äntligen kommit! ♥


Bosse Bus med bus i blicken.

 Nirina bjöd på så himla trevlig sopplunch med nybakt surdegsbröd.

 Och värsta lyxiga efterrätten.

 Sagolikt gott. Crema al mascarpone con frutta di bosco
Det ni!

 Goa kissen tar igen sig på höjd där inga småhänder når.
♥ 






2 kommentarer: