onsdag 10 oktober 2012

Rosett & Rotsaker


Emmy satte denna rosett på lillasyster i morse. Men den åkte snabbt av! Elise gillar icket nåt trams i håret.

På denna bild blir det väldigt tydligt!
 Usch va taskig jag va som skrattade... :)

Nu ikväll har jag förberett och gjort en suuupergod rotfruktsgryta som jag ska bjuda brudarna på imorgon kväll. Passar på när mannen är bortrest, både att ha tjejkväll (Edwin får förstås va med- om han vill) och att äta vegetarisk rotfruktsgryta, hehe.
Fick lite hjälp av Eddeman att skala rotfrukterna, inte helt lätt ska jag säga när man har ett skadat finger!

Ha en fortsatt fin kväll. Själv kryper jag nu till kojs.






2 kommentarer:

  1. Hej och tack för en fin blogg! Jag skulle bli hemskt glad om du kan dela med dig av dina hudvårds- och sminkrutiner, ex vilka produkter du använder osv. Tycker att du alltid ser så pigg och fräsch ut! =)

    Hälsningar Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma!
      Tackar ödmjukast för din fina kommentar! Mitt bästa tips är photoshop ;)
      Nämen seriöst, sminkfrågor är jag lite dålig på... Finns så många andra som har bättre koll. Kram E

      Radera