lördag 13 oktober 2012

Lördagslugnet

Idag har vi varit lite småtrötta, helt klart, efter fredagkvällens fantastiska tillställning på Umeå VanService.  
Vilken kalaskväll! Grymt festligt och trevligt!
Älskling i neonens sken ♥

 Fick här under lördagsförmiddan besök av dessa finisar.
Familjen Östensson/Jakobsson.

 Sötaste Moa.

Gopojkar •3 
Edwin, Hugo och Malte.


Pysslig eftermiddag.
 Medan Elise tog sin tupplur hade vi nästan två timmars totalt lugn.

Jag fick nåt il att sno ihop en efterrätt. Testade en ny variant pannacotta, med hjortron denna gång. Tror jag starkt på. Dock vet vi inte ännu. För mätta efter middagen... Så vi sparar tills imorgon.

Knäckflarn till hjortronpannacottan. Emmy ser lite otålig ut, haha! De var hon också kan jag meddela. 
Full fart efter lugna stunden.

Jag mycket trött men glad. Elise gjorde morgon kl 06.00 prick.

Kvällens middag.
Bästa pizzan enligt mig.

Grekisk pizza från vårt gamla kvartershak Pronto.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar