måndag 8 oktober 2012

Stackars handen

Idag är jag hemma från jobbet. Har skadat min hand, eller rättare sagt mitt vänstra pekfinger. 
 Har både röntgat för att kolla ev. fraktur och tagit prover för att kolla infektion. Inget av de som tur är. Blir förhoppningsvis bättre inom ett par dagar. Som det är nu kan jag knappt använda vänsterhanden alls. Man märker snabbt vad mycket man använder båda sina händer.

Igår såg min hand ut som en ballong. Usch, inge kul.

Har passat på att bara vila idag, sovit en stund t.o.m.
Kram







4 kommentarer:

  1. Hej "
    Har du skuri dig å fått blodförgiftning eller?? Riktigt svullen!!
    Krya på dig !
    Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Stina!
      Näe ingen blodförgiftning!
      Men jag har haft grym otur skulle man kunna säga! Jag slog in min redan skadade hand i en stol när jag var i städartagen nu i lördags. Såret (som jag fick en vecka tidigare när jag skulle försöka hinna rädda min fina skål från att krascha) gick upp efter att precis börjat läka. När jag slog in handen i stolen blev nånting skadat kring min vänstra pekfingers knoge, ingen fraktur i alla fall som tur är! Ja, du hör ju vilken otur man kan ha ibland :)
      Tack för din omtanke, vi ses! Kram

      Radera