söndag 12 april 2015

Aprilhelg

Som innehållit bland annat:
 Kusinmys, paketfixning, grillning, bakning och en hel massa tvättning. 
{ Tur att vi hann få paketen jag hade beställt till vår blivande 4-åring ♥ }
Faster fixade oss en fräsch fördrink innan hon drog vidare på kalas. Skål för att det är vår liksom! 
(Inte som Pise brukar utbrista när vi skålar: Tack för att det är JUL!! haha)

Har ni sett vilken ljuvlig klädskatt vi fått ärva från Emanuels mormors syster, Ina ♥
Det är bland annat en hel hög finheter som Emanuels mormorsmor stickat. Känns extra fint!

 Elise gillade näbbtofflorna speciellt ♥

Å söta vit/rosa koftan.

 Till grillningen gjorde vi potatisgratäng med massa västerbottensost.

 Mums så gött det blev. Grönpepparsås blev pricken över i, med lite sting ;)


Så himla mysigt att kusin Leonidas ville sova över här ♥
Oj så dom lekt! Ett helt gäng var ute och busade här igår. 
 
 Jag hämtade ut såå fint inslagna presenter
beställda från en ljuvlig liten butik  Kinoko som jag hittade genom instagram.

 Mer klädprovning ♥

 Hur söt!!

 Kalasfint randig.
 Till nåt av veckans kalas kanske!

 Som sagt, Pise gillade näbbtofflorna skarpt och har tassat runt i dessa små ♥


 Å en sån här fin för mamman.

Elma och hennes kompisar fixade härliga muffins till 4-åringens morgonbricka. Perfekt göra för dom!
Blivande födelsedagstösen har dessutom hållit sig borta (hos Felix) mer eller mindre hela dagen, så fixandet har pågått lite i smyg sådär.
Hon somnade till slut ikväll, aningens pirrig tror jag. "Mamma fyller jag verkligen år imorgon??"
Hon kommer bli så glad när vi meddelar att vi ska fira födelsedagen på badhus.

Nä nu måste jag verkligen sussa! 
Vi ska sjunga tiiidigt, innan pappan åker till jobbet.
Natti!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar