tisdag 14 april 2015

Jeans jeans!

Tjejerna har fått ärva "lite" jeans. Så här många par jeans har jag knappt ägt under hela mitt liv haha :)
Väldigt snällt av grannfru V att girlsen E får överta ♥

Jeanstest!
(bebisen på upptäcksfärd och jakt efter smulor och annat golvskräp...)

Hon är helt hopplös på att stoppa allt i munnen.

Emmy hittade sina favoriter!


Har fått mig så spännande blommor från Elvira (från hennes skola).
Den här är en peppermint pelargon, som jag är lite nyfiken på. 

Linas matkasse-veckan började himla bra måste jag säga!
Jag som älskar koriander. Här var det mycket smak av det.


Mexican chilisandwich med chipotle, koriander och stekt hjärtsallad. Grymt!

Annars ikväll så har jag förberett lite smått inför kommande födelsedagskalas.
Elvira & jag har ett tema och det blir så kul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar