fredag 10 januari 2014

Hej v.15!

Magen växer i rask takt :) och jag tror jag känt de första fladdret där inne, det är alltid så otydligt så här i början, man vet inte om det är bebben eller mina tarmar. 
Jag har haft tur under mina tidigare graviditeter att få må bra (förutom de första 8-10 veckorna med hemskt illamående och den tiden är tack å lov nu förbi) så jag hoppas jag får må gott även denna gång och bara njuta av att känna livet som växer där inne ♥ Självklart har man sina bättre & sämre dagar och så måste det ju få vara!
Det där med riktiga supercravings har jag kanske aldrig riktigt känt, inte så att jag bara måste ha något specifikt att äta/dricka/lukta på. Men suget efter gröna äpplen, Granny Smith, (ju syrligare desto bättre) är aldrig så stort som när jag väntar bebb. Inlagd smörgåsgurka, helst Mor Annas, (på hårt bröd, gärna med vb-ost) är en annan sak, som är bra att ha här hemma. Hälsofil, i vanlig ordning, är det jag helst äter till lunch. Sen brukar en period komma när jag skulle vilja äta McDonalds varje dag haha! Riktiga svullarperioden alltså ;)
Helgens projekt blir att inhandla ett par sköna gravidtights, har slitit ut favoriterna jag haft tidigare!
Ha en fin fredag alla,
Kram
♥  






3 kommentarer:

  1. Har du några tips på bra tights?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu köpte jag billigast möjliga, ett par från h&m mama för 99:-. Tycker de verkar sköna. De favoriterna jag haft tidigare köpte jag på Lilla Mirakel, en butik som fanns i Umeå tidigare. Minns dock varken vilket märke eller nåt mer om dem, annat än att de va väldigt sköna, men gick hål i... Kram E

      Radera