tisdag 18 mars 2014

I ♥ Bildpyssel

Idag har inte mycket hänt. Jag har haft en dag här hemma för att vila min rygg. Å bara blundat för allt hemmajobb... Eller tvättberget tog jag mig faktiskt an, jag rymdes inte att ligga i soffan annars.
 Från denna tidiga morgon.
Ha en fin dag alla mina älsklingar ♥

 Uppiggande frukost är ju bara så nice ★ ★ ★


Ändå inte piggaste morsan just nu!

 Pysslat på med lite bilder, gamla & nya.
Och inspirerats å njutit av en massa fina bildflöden på Instagram ♥
 
Igår kväll kom matbudet med vår första Lina-kasse. Mycket nöjd med fina, fräscha råvaror! 
Ikväll lagar vi Frasig spenat-&taleggiopaj med päronsallad.




2 kommentarer:

  1. Du som tar så mkt fina bilder, visst vet du att man kan framkalla bilder från instagram? Om du går in på www.printasquare.se så kan du gå vidare där. Jag har just framkallat lite och det blir annorlunda men fina kort! //Pernilla S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för tipset, Pernilla!! Kram ♥

      Radera