måndag 24 mars 2014

Terapi for me

 En bild från eftermiddagen, som jag redigerat med nya fotoappen som Elvira tipsade mig om. 
Himla fina bilder kan man skapa. Det är mitt pyssel dessa dagar och samtidigt ett bra terapiarbete.

Den här bilden på oss från Italienresan fick också lite filter och nya ljus ♥

 Mysigt när alla kids kommer hem, det blir lite långsamma förmiddagar in the sofa. 
Imorgon ska jag till sjukgymnast igen för ny behandling av ryggeländet mitt.

Kvällsmaten:
 Värsta goda chilisandwichen 
(av texaschiligrytan som Emanuel kockade igår.)

 Snälla, fina grannfru V hade bakat bröd ikväll och kom över med en påse,
speciellt till Edwin.
Lycklig kille!








2 kommentarer:

  1. Åh, så fina bilder! Vilken app har du använt?

    Kram fr. maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Appen heter Snapseed och är dessutom gratis!
      Kram E

      Radera