tisdag 25 mars 2014

Våffeldan

Blir lite ledsen i ögat, hade ett helt gäng fina bilder från dagen som bara försvunnit från min dator??? Dom finns icket å såklart hade jag hunnit tömma=radera i kameran. Kan känna mig halvt förstörd över en sån sak... Nu får jag göra ett inlägg av de bilder som jag hade hunnit föra över till telefonen i alla fall.

Elise fick schysst blå manikyr av syrran Emmy i morse, medan mamma pratade i telefon med vårdcentralen.


Två sötisar i en sockerlåda ♥

My new friend!
Som förhoppningsvis ska lindra min ryggvärk. Tens-apparaten har jag fått låna från sjukgymnasten idag.

Uppdukat för fint fika ♥

Å så våfflor till middag!

Lite gott faktiskt. Inget big fan av våfflor annars.

Dagens bästa var telefonsamtalet från en av mina bröder. Så länge sen vi sågs och hördes av. Dom bor i Stockholm & Uppsala. Längtar himla mycket efter dom båda! Mina fina brorsor!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar