måndag 9 juni 2014

Blompepp

 I morse var jag hos barnmorskan. Värdena var bra! :) Blodtryck som järnvärde. Dock var blodsockret högt, så barnmorskan frågade om vi ätit massa gott i helgen ;) Det var inget jag skulle oroa mig över i alla fall. Bebbens ♥-ljud var 145 slag/min och magen hade spurtat upp ytterligare på kurvan till 34 cm. Ganska lika som med Elise. Då barnmorskan kände sig osäker på hur bebis ligger, så ska vi upp till spec.mödravården på onsdag och kolla. Det blir ju spännande! Hoppas den ligger som den ska, med huvudet ner...verkar lite läskigt med vändningsförsök.

 Kände att jag var värd en underbar bukett blommor idag!
Snart är vi i mål ♥

 Igår var svärmor här hos oss. Hon hjälpte mig att plantera alla växter i krukorna ute.

 Det blev så himla fint 
och tänk om några veckor när allt tagit sig och börjar blomma!


Avslutar med två söta bilder från gårdagen då vi fick hem älsklingsfaster från Göteborg.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar