söndag 1 juni 2014

Hej i v.35!

Slutspurten nu då!
Snart är det väldigt fritt fram för bebb att komsi komsi! Efter skolavslutning och innan midsommar hade varit helt perfekt ;) Om man fick önska haha... Det fortsätter att kännas väldigt nära, med stundvis riktigt kraftiga sammandragningar. Så vet man att det ändå bara är en liten procent av vad som komma skall. Känner mig himla pirrig och nervös, men samtidigt taggad och peppad! Jag kan nästan framkalla hur effekten av lustgasen känns, den som är min bästa vän under förlossningen ;) Här hemma har jag tvättat, strukit och vikt de minsta bebbkläderna, vi har fått låna en hel hög med kläder från kusinerna också! Kul med lite "nytt" blandat med alla gamla favoriter, som använts av både en, två, tre, fyra, fem, och kanske fler också, bäsar tidigare. Har nån riktigt söt omlottblus med krås, som pappa E hade ♥ 
Veckans projekt blir att fixa med skötbordet. Med Emmy & Elise hade vi skötbordet i tvättstugan, men den är så pluttig (och just nu dessutom hur ratig som helst, ska fixa en dag jag när jag är tillräckligt stark haha). Vi känner det ännu mer nu, att tvättstugan är "vår största miss" när vi byggde huset, den är alldeles för liten. Tvätthögarna här blir verkligen enorma ;) Vi kör därför på skötbordet som vi hade i gamla lägenheten, en sån man sätter över badkaret. Det blir en bra lösning, som inte tar någon plats.
 ♥ 






2 kommentarer:

  1. Heja Heja! Skit o piss med ryggen men du ser strålande ut!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta Nina ♥ Ha en fin sommar, kram!

      Radera