måndag 16 juni 2014

Nedräkning ♥

I natt har jag haft jättemycket förvärkar, regelbundna och rätt så kraftiga. Det känns himla pirrigt då och man undrar om det är dags! Jag känner mig så redo. Men icke... denna gång heller ;) Har varit lite trött och slut nu idag, så viloläge från morgon till kväll. Illamående också. Men det ser jag som lite positivt, för så har det varit alldeles på slutet med tidigare ongar. 22 dagar till bf!
 Pionbuketten fortsätter att förgylla.

 Vaggan, som jag har sovit i (och många fler också: syskon {bebbens och mina egna}, kusiner och tremänningar) är nu bäddad och väntar på att få vaggas.
 ♥ 






2 kommentarer:

  1. Så spännande och mysigt med bebis! Önskar dig all lycka till med förlossningen! Följer din inspirerande blogg och har en liten udda fråga; vad äter era barn till frukost? Ena barnet här hemma har haft så dålig morgonaptit ett bra tag nu och jag söker inspiration :) Tack på förhand :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för lyckönskning & fin kommentar ♥
      Dom äter lite olika, Emmy är som sin mor och gillar rejäla frukostar, medan de andra är lite svårare... Helst Elise, som jag sällan får i något mer än morgonvällingen. Men Verum Hälsofil jordgubb&smultron gillar dom och storfavoriten är förstås när vi lyxar och gör smoothie. Frukost avnjuter dom alla bäst i tv-soffan... Lycka till & Kram!

      Radera