tisdag 17 juni 2014

Fisklunch, Stadstur & Hallonbladste

 En himla fin mammaElma-dag nu igen!
Edwin har haft några lugna & sköna dagar ute hos farfar. Emmy & Elise går sista dagarna på föris innan sommarledighet.
Elma hade en såå tråkig förmiddag, vädret trist och inget att göra. Å jag kände mig pigg nog att hitta på nåt :) Vi började med en trevlig lunch, tyvärr ingen sol så vi kunde sitta ute och njuta av älvsutsikten, men himla mysigt ändå.
 Fisk for me. Jag väljer nästan alltid fisk framför kött ute på restaurang. Gäller att passa på!
Lax & Torsk med sommarprimörer. Mycket gott.

Så drog vi ner på stan. Elma ville köpa nya örhängen för sin 50-lapp.

 Det blev både ett sött armband med en ballerina på och fjäderörhängen till henne å syrran.

Ett gulligt prästkragehårband till Elise.

Å hallonbladste till mig. 
Nu ska vi se om det sätter nån fart ;) Nån som har erfarenhet av detta te?
(som sägs kunna starta förlossningen!)
 ♥





5 kommentarer:

  1. Kikar in.. Vart har ni hittat det söta armbandet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var det sött! På BikBok hittade vi det. Välkommen att kika in igen ♥ Kram E

      Radera
  2. Å tack då ska jag titta in där! Det gör jag absolut, mysig liten blogg:)

    SvaraRadera
  3. Det har jag provat och tror stenhårt på att det funkar. Om inte för att sätta igång så för att hjälpa kroppen återhämta sig efteråt. En annan grej, himla fin jacka! Varifrån? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, det verkar kunna ha andra positiva effekter för kroppen. Värt att testa.
      Tack, jo jackan är från h&m, men nåt år gammal...

      Radera