måndag 2 juni 2014

Långhelgen

Den här helgen som precis passerat, hade vi, tillsammans med mor & far långt tillbaka planerat att åka ner till Uppsala & Stockholm för att hälsa på bröderna brothers. Nu blev det inte så för oss (mor å far fick åka själva). Kände det så himla tråkigt, men kroppen pallar bara inte. Jag har som ett visst ryggbatteri, som måste laddas med vila flera gånger om dagen. Att åka på weekend nu hade inte känts värt, då vill man ju vara någorlunda pigg...
Vi fick en fin helg ändå! Lugn & fin med fotboll som mest.
 Mys med faster på fredagen.

Faster är bäst i stan ♬ ♪ ♩♫ ♩

 Fotbollslördag!
Match för Elma med härlig vinst, sen en sväng till Minerva för att kolla Edwins långträning. Jag fällde bak sätet i bilen och hade sängläge (mucho pinvärkar).


Fick en kommentar här på bloggen om våra barn aldrig bråkar. Såklart dom gör! Mycket och mest hela tiden, men emellanåt är dom faktiskt goda vänner och har kul tillsammans ♥ Det är dom stunderna jag gillar att fota!


 Snygging i säsongens nya kläder.
Hejja IFK Umeå City!!

 En himla lugn lördagseftermiddag & kväll... 

...med världsgod lasagne till middag.
Vårt eftermiddagsprojekt tillsammans, jag å min äkta hälft, var att bygga den godaste lasagnen ever :)

Söndag & match. 
Förlust för IFK mot Tegskillarna. Ledsna miner, men nyttigt att förlora ibland också!

 Söndagseftermiddagen hemma bjöd på riktigt goväder.

Blev akutsugen på jordgubbar, lyxig vaniljglass och vispgrädde. 
Ica Ålidhem hade fått hem svenska bär ♥

 Mmmm!
Sommar.

Å finvädret håller i sig även denna första junimåndag. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar