onsdag 4 juni 2014

Energifylld tisdag

Igår hade jag ovanligt mycket energi och fick därför ovanligt mycket gjort. Så skönt! Både vårt sovrum (som känts som ett råttbo de senaste månaderna, med kläder å grejor överallt) och min walkincloset har fått sig en städning och uppfräschning. Nu kan fina vaggan ta plats! Hade dessutom tvättmaraton, med hänghjälp på tvättstrecket av faster, räkningar å pappersrens i köket samt påbörjad packning av bb-väskan ♥
 När Elvira slutade jobbet kom hon och hängde med mig i solen (eller jag halvt i skuggan, har lite svårt för direkt sol nowadays). Hon gjorde oss varsin frappe. Guh så gott!!

 Espresso, mjölk, muscovadosocker och is.

 Så drog jag å Eddeman till frisören. 
En glass i solen hann vi också med.

 Nyklippt gosse i kvällsmatch mot Ersmarks 02:or (alltså ett år äldre killar.)

 Jag å Pise i min bekväma campingstol. Där sitter jag riktigt bra.
Svårare är det dock när jag ska ta mig upp haha :)

 En alldeles ljuvlig kväll!

 Så roligt att kusinerna & farfarn också kom!

 Fika är matchens höjdpunkt enligt kidsen.

 IFK spelade matchen himla bra och vann med 9-2. 
Nöjd gosse fick peta in två mål och några assist.

Å hur underbart var det inte att sen krypa ner i en renbäddad säng med svärmors manglade lakan, i ett dessutom helt nystädat fint sovrum. Lovely!!

Vaknade dock snortidigt denna onsdagsmorgon (05.00). Bebben har full rulle i magen och ihärdig hicka. Idag går jag in i vecka 36! 
Ha en bra dag alla fina.





2 kommentarer:

  1. Vad skönt att de fått vara lite piggare! Och helt sjukt vad fort det går, man hinner ju inte med, v 35 för mig imorgon. Snart kommer de!:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Så kul att träffa dig å din mage en sväng idag! Kram å vi ses :)

      Radera